سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

فرجه!

جمعه 88 تیر 5 ساعت 6:25 عصر

به نام مهربانترین

امتحان پایان ترم نزدیکه، تقریبا کمتر از 15 روز دیگه!

در دانشگاه های حقیقی به این فرصت طلایی (برای شب امتحان خوونها) می گن فرجه! نمی دونم در دانشگاه مجازی این اسمش چیه! شاید فرصت یا همون فرجه! فعلا که اصطلاح جایگزینی براش پیدا نکردم!

آزمون های همه ی درس ها رو دوهفته است که به طور کامل فرستادم، چند روز هم وقت گذاشتم و در ورد تنظیم کردم، باید برم پرینت بگیرم، تا بشینم و برای امتحان اوونها رو بخونم!

طبق آخرین تجربه های منتقل شده از ترم بالایی ها و مسئولین در دانشگاه، البته منبع موثقی که خواست نامش فاش نشود، امتحان فقط از آزمون هاست!

تصمیم اول ترمم برای خوب درس خوندن زیاد فایده نداد، این ترم رو با اینکه خیلی سعی کردم، با 16 واحد که بنظرم زیاد بود! مخصوصا با اوون عربی پدر آمرزیده و فلسفه ی اعصاب خورد کن( پنج خط درس و در عوض 3 تا سوال تستی و چهارتا تشریحی) که به قول استاد هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد! نمی دونم چه ربطی داشت! و اوون روش تحقیق که تا آخر فریاد الامانمون به جایی نرسید! نشد که در درس ها تمرکز کنم و آب خوش از گلوم پایین بره!

البته سبب خیر شد که با ترم بالایی های بیشتری آشنا شدم، با رئیس دانشگاه نیز هم!

از هفته دو روز و نیم وقت گذاشتم برای جواب دادن آزمون ها! اما خب اوون چیزی که می خواستم دستم نیومد!

زیاد در درس ها عمیق نشدم

زیاد از خوندن درس ها کیف نکردم!

در مجموع، از ترم قبل خیلی بهتر بود اما انتظارم خیلی بیشتر از اینهاست

تصمیم گرفتم تابستون از ترم بالایی ها چند تا درس رو بگیرم بخونم که در طول ترم دیگه سردرگم نباشم!

البته انتقادم اینه که ما همه وقتمون رفت برای اینکه این آزمون غلطه اوون آزمون اشتباهه! نباید اینطور باشه!‏ اما هست و باید فکر عاجلی براش کرد! و بعد از امتحان ها این پیشنهاد رو به رئیس دانشگاه انشا الله خواهم داد.

فعلا که باید درس بخونم، دوستان محتاج دعای خیرتان هستم.


نوشته شده توسط : وسط نیا

نظرات دیگران [ نظر]