سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هنوز عاشوراست!

سه شنبه 88 دی 8 ساعت 4:29 عصر

یا رحمن الدنیا و الاخره

امروز باید حقایق را گفت! و من حقیقت را می گویم! که برای اولین بار، در طول این اغتشاشات به نشانه ی اعتراض به خیابان رفتم!‏

در هیچ اغتشاش یا ضد اغتشاشی شرکت نکرده بودم، اما وقتی تکیه را خراب کردند و روز عزای حسین علیه السلام صوت و کف زدند دیگر سکوت جایز نبود.

به خیال خامشان، می خواستند به چه هدفی برسند که شعار  حسین حسین شعار ماست تجاوز افتخار ماست را سر دادند؟ شاید قصد تخریب وجهه‏ی نظام اسلامی را داشتند و می خواستند خون حسین زمینه ساز پیروزیشان شود! اما نبود!‏ و نیست!

و حسین علیه السلام، حقیقت همیشه زنده است که در هیچ جای تاریخ فراموش نشده است! و هیچگاه کسی نتوانسته با پایمال کردن نامش به بلندای عزت برسد!

گور خود را کندید،‏ای کسانی که ادعای آزادی بیان می کنید!

من نیز از امروز نابودیتان را می خواهم!

سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن!

 

و متعجبم از صدا و سیمایی که می دانست روز عاشورا چنین خواهند کرد و به ما نگفت! روز تاسوعا را از ما پنهان کرد تا در روز یازدهم محرم از رسانه های بیگانه پخش کند که تاسوعا تمرین بود و عاشورا امتحان!!!

شما که می دانستید می گفتید، خبر می دادید، کم بودیم اما بودیم!‏ نمی گذاشتیم قرآن را آتش بزنند و حرمت خون حسین را در ظهر عاشورا بشکنند، آن هم در کشوری شیعه نشین!‏

در خیابان پایینی نماز ظهر عاشورا را به یاد حسین علیه السلام بخوانند و در خیابان بالایی بر علیه حسین علیه السلام شعار بدهند!

یاحسین(علیه السلام) تو شاهد باش که دیگر سکوت نخواهیم کرد و به فرموده‏ی مقام معظم رهبری، در راه روشنگری از کمترین کوششی دست بر نخواهیم داشت!‏  که ما با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم رزمنده ایم!


نوشته شده توسط : وسط نیا

نظرات دیگران [ نظر]