سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

بیشمار دات آی آر

پنج شنبه 88 بهمن 29 ساعت 11:55 صبح

راهپیمایی اینترنتی، این اولین و متحیرانه ترین جمله‏ای بود که تا حالا شنیده بودم! و مقدمه ای شد برای آشنایی با این سایت یا شبکه‏ی اجتماعی

شبکه اجتماعی تفاوتش با دیگر امکانات اینترنت اینه که محدودیت کلمات داری و باید در کمترین کلمات بیشترین صحبت‏ها رو انجام بدی و بقیه هم می‏یان و نظر می‏دن!

معروفترین شبکه‏های اجتماعی فرندفید و تویتر هست که به خاطر جملاتی که خلاف اصول و اعتقادات نظام جمهوری اسلامی یه، الان فیلتر شده و به راحتی قابل دسترس نیست‏(مگر اینکه کسی فیلترشکن داشته باشه) و چندان هم فضای دلچسبی نداره!‏ چرا که به اعتراف بسیاری، یکی از عوامل شایعه پراکنی و فتنه‏انگیزی در حوادث پس از انتخابات این شبکه‏های اجتماعی بوده از این رو بعضی از افراد و مجموعه های دولتی و غیردولتی، با حساسیت بیشتری به عرصه فضای مجازی می نگرند. برخی، پس از 8 ماه از آن اتفاقات، کمر همت را بسته و دست به کار شده اند و یکی از ثمره‏های این‏گونه اقدامات، شبکه‏ی اجتماعی بیشمار است. فضایی مذهبی، ایرانی و اسلامی!

بیشمار

 این سایت یک شبکه اجتماعی است و شبیه به تویتر + فیس بوک + وبلاگ(میکروبلاگ ) + بالاترین ( در آینده نزدیک) در این شبکه های اجتماعی کابرانی که عضو میشند و میتوانند مطالب خوشون رو در قالبهای متن / عکس / فیلم / فایل و صدا به اشتراک همه کاربران سایت و یا به اشتراک یک گروه خاص و یا به اشتراک همراهان خودشون بگذارند.

 من که با فضای فرندفید و تویتر آشنا هستم به نظرم رسید که این فضا نسبت به امکانات اون‏ها چیزی کم‏نداره و مهمتر اینکه بچه ولایی‏ها در آن‏جا عضو هستند بخاطر همین، عضویت در آ‏ن را به دوستان اینترنتی و مخصوصا هم‏دانشگاهی‏های عزیز پیشنهاد می‏کنم.

در این شبکه عضویت به راحتی صورت می‏گیرد و سریع می‏توانید وارد فعالیت شوید.

از امکانات این شبکه،‌همراهی کردن کاربران است، همراهی چند معنا دارد و یکی از بارزترین آن‏ها، این امکان است که هرکسی که همراه شما می‏شود از مطالب شما مطلع می‏شود،به طور مثال در تویتر اوباما عضو شده و نزدیک به 3 میلیون همراه دارد که وقتی اوباما یه مطلب می‌گذارد، آن سه میلیون نفر در صفحات خودشان می‌بینند و برای همراه کسی شدن نیاز به اجازه‌ی او نیست و هر وقت همراه کسی شدید، می‌توانید از اطلاعاتی که وارد می‌کند مطلع شوید.

 


نوشته شده توسط : وسط نیا

نظرات دیگران [ نظر]